Charr startinė lokacijaSveiki, mano vardas Devon Carver, aš dalyvauju fenomenalioje kontent-dizainerių komandoje, dirbančioje su Guild Wars 2. Aš leidžiu savo dienas, kurdamas kontento įvykius ir daugybę kitų nedidelių gabalėlių, išbarstytų po visą pasaulį, kurie padės jums patirti malonumą, tyrinėjant Tyriją. Žemėlapis, su kuriuo aš dirbau pastaruoju metu – tai startinė Charr zona, Ešfordo Lygumos (Plains of Ashford). Aš nesugalvoju geresnio laiko šios lokacijos aptarimui, kaip charr‘ų savaitė, todėl pradėkime …
Svarbus yra kiekvienas žemėlapis, tačiau pradinių lokacijų reikšmė didžiausia, nes tai pirmosios lokacijos, kurias jūs išvysite sukūrę naują personažą, ir jos sukuria atmosferą kiekvienai rasei. Aš norėčiau pakalbėti apie pirmąją lokaciją žemėlapyje – kaimą Smokestead (Village of Smokestead), ir apie tai, kas buvo padaryta, kad ta lokacija įgautų galutinį vaizdą.  Kartu aš jums papasakosiu apie „pasikartojimų“ procesą, kurį mes naudojame ArenaNet, ir apie tai, kaip mums yra svarbu, kad viskas, ką mes darome, būtų padaryta teisingai, netgi jei tai reikalauja papildomo laiko.

Pirmasis įspūdis pats tvirčiausias, ir pirmoji sritis, kurią jūs išvysite, žaisdami su charr‘ais, bus kaimas Smokestead. Mes žinome, kad lokacija turi atspindėti tai, kas yra charr‘ai, ir ji turi padėti pagrindus jų požiūriui į gyvenimą. Jeigu jūs žinote nors kažką apie charr‘us, tai jūs žinote, kad jie mėgsta gerą mūšį. Tačiau be šito jie yra dar ir Tyrijos techninio progreso avangarde. Svarbu, kad naujas žaidėjas gautų šią informaciją ne paprasto dialogo, siužetinių intarpų ir teksto forma – jis turi pats ją pamatyti per įvykius, vykstančius žaidimo pradžioje. Pirmosios dvi startinės zonos, kurias mes parodėme – žmonių ir nornų zonos – pasakoja jums šių rasių istoriją skirtingais būdais. Tam, kad startinė charr‘ų lokacija teisingai veiktų, mums teko išjungti visus stabdžius ir patalpinti tiek sukoncentruoto į charr‘us kontento, kiek tik galėjome atrasti savo išmonės bagaže.

Visa ArenaNet kompanija žaidžia žaidime ir pastoviai teikia atsiliepimus. Kaip naujas dizaineris, aš manau, kad šie atsiliepimai yra neįkainojami, nes jie parodo man, kaip iš tikrųjų žaidžia žmonės, kas kartais skiriasi nuo to, ko aš norėjau pasiekti. Po keleto pirmųjų žaidimo sesijų Ešford Lygumose paaiškėjo, kad kaimas Smokestead neatitinka tų tikslų, dėl kurių mes jį kūrėme. Jūs galėtumėte pagalvoti, kad po tiek sugaištų žemėlapio kūrimui mėnesių mes turėjome pasipriešinti visiškam jo perdarymui, bet mes manome, kad žymiai svarbiau sukurti žaidimą teisingai, negu paprasčiausiai išleisti jį bet kokį.

Aš susitikau su vienu iš mūsų lygių dizainerių, žemėlapių dizaineriu, su kuriuo aš dirbau, ir su pagrindine aplinkos dailininkų  komanda, kad išsiaiškinčiau, ką mums reikia padaryti, kad Smokestead atrodytų kaip reikiant.
Šio susitikimo metu mes sukome galvas, bandydami suprasti, ką reikia pakeisti kaime, kad būtų pasiektas mūsų tikslas šioje svarbioje srityje. Skaitydami atsiliepimus, patalpintus mūsų kolegų kūrėjų, mes suvokėme, kad žaidėjams iškilo sunkumų galvojant, kur jiems reikia eiti, dėl truputį painaus planavimo. Nepadėjo tai, kad pirkliai ir treneriai buvo kitoje kontento, kurį turėjo gauti nauji žaidėjai, pusėje, ir tai baigdavosi žaidėjams ankstyva mirtimi šiek tiek aukštesniuose už jų lygiuose. Mes taip pat padarėme išvadą, kad ši sritis visiškai neduoda supratimo, kad ji yra galingas charr‘ų karo mašinos tęsinys. Ji buvo pernelyg taiki, ir joje nebuvo pakankamai metalo, o charr‘ai dievina metalą.  Susitikimo pabaigoje mes jau turėjome veiksmų planą ir buvome pasirengę paversti Smokestead zona, kurioje būtų galima pajusti, kad ji priklauso Charr‘ams.

Džastinui Fuosetui (Justin Fawcett), Ešford Lygumų dailininkui, prisidėjo daug sunkaus darbo, ir man taip pat prisireikė laiko visų Smokestead kaimo įvykių, pirklių ir gyventojų nustatymui, bet visa tai absoliučiai pakeitė žemėlapį. Pirmiausia, ką jūs pastebėsite, patekę į kaimą Smokestead – tai milžiniškas metalo kiekis. Iš mažo kaimelio su pora geležinių pastatų jis pavirto į kaimą, tiek prikimštą metalo, kad paraustų netgi M?tley Cr?e (hard-roko grupė, vert. pastaba). Jūs pamatysite metalines konstrukcijas ir metalinį plentą, atvedantį mus į didelį pasaulį.
Mes turėjome knygų apie tai, kaip sukurti parkus, kad lankytojai nepastebimai būtų nukreipti ten, kur būtina. Mes panaudojome šias žinias, kad nukreiptume žaidėjus į reikiamą pusę. Dabar pirkliai ir įvykiai yra tiesiai prieš jus, o kelias veda jus žemyn, į atitinkančią jūsų lygį lokaciją. Šie maži štrichai gali pagerinti arba pabloginti įspūdį apie žaidimą, bet padaryti visa tai teisingai – nelengva.

Vienas iš pakeitimų, ypač artimas ir brangus mano širdžiai, tai pridėtas įvykis, kuris demonstruoja vienintelę silpną charr‘ų pusę.

Charr‘ai – milžiniška, karinė jėga, ir todėl reikia daug maisto, kad ši armija galėtų funkcionuoti. Mes pastebėjome, kad neefektyviai išnaudojame erdvę, esančią už Smokestead kaimo. Todėl mes nusprendėme, kad įvykis, parodantis žaidėjams charr‘ų gyvulininkystės fermas, ne tik suteiks naujiems žaidėjams didžiulį malonumą, bet ir padės atskleisti jų pasaulį. Dabar, kai jūs pirmą kartą išeisite iš Smokestead, jūs galėte pamatyti karvę, išgąsdintą kelių sliekų, atsiradusių galvijų garde. Prasideda spūstis, ir gyvuliai, taip reikalingi charr‘ų kariuomenei, išsibėgioja. Jūsų uždavinys – paimti botagą ir suvaryti bandą atgal į gardą. Kai tik banda grįš atgal, viskas bus gerai, ir charr‘ų armija galės tęsti žygį su pilnais skrandžiais.

Pakeitę išorinį vaizdą ir kontentą, mes baigėme galutinę kaimo Smokestead versiją: tą, kuri ne tik puikiai atrodo, bet ir suteikia jums realų supratimą apie tai, kas yra tie charr‘ai ir kuo jie užsiima.  Smokestead niekada nebūtų tapęs tokiu, koks jis yra dabar, jei tie, kas buvo įtraukti į darbą, nebūtų turėję pasiryžimo pradėti viską iš pradžių ir padaryti viską taip, kas bus geriausia žaidimui. Kaimas Smokestead dabar tapo verta įžanga pas charr‘us ir, tikiuosi, viena iš pačių įdomiausių ir patraukliausių žaidimo lokacijų. Prisireikė bendrų dailininkų, scenaristų ir dizainerių pastangų, kad ji įgautų reikalingą vaizdą.

Gal būt, sunku suvokti, kad teks grįžti atgal ir ištaisyti tai, kas jums atrodė, kad veikia gerai, bet rezultatas taip puikiai pagerina žaidimą, kad geriau ir negali būti.

Tikiuosi, kad jums, taip pat kaip ir man, patiks žaisti Guild Wars 2 ir valdyti naują, perkurtą charr‘ų pasaulį. Įsitikinęs galiu pasakyti, kad lūkesčių išsipildymo lauksiu su charr‘iška kantrybe!